15 Mayıs 2009 Cuma

Ben size şampiyon olamazsınız demedim...


Yukarıdaki kare 2 gece önce oynanan İspanya kral kupası finalinden. Barcelona Yaya Toure ile beraberlik golünü buluyor ve olanlar oluyor. Yay Toure gol sevincini arkadaşlarıyla kutlamak yerine ilk iş olarak Bilbao tribünlerine gidip ''Ahanda size kolum girsin'' hareketi yapıyor. Bilbao tribünlerini bir anda ateşleyen olay neyse ki fazla uzun sürmeden yatışıyor. Maçın sonlarında 4-1 yenikken bile takımını çılgınca destekleyen Bilbao seyircisi ise maçın güzelliğini oluşturdu. Aynı tablolar Nou Camp veya S.Barnabeu'da olduğu vakit beyaz mendiller sallanıyor nitekim. Barcelona maçı ve kupayı 4-1'lik skorla aldı. Yaya Toure'de bu maçta bir gol attı ve iyi oynadı. Ancak Yaya Toure'ye ve kendini yerlerden yere savuran artistlerin artisti Dani Alves'e de bir lafımız olacak; ''Ben size şampiyon olamazsınız demedim adam olamazsınız dedim.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder