22 Ocak 2010 Cuma

İtirazı Olan Varsa Şimdi Konuşsun...


Amerikan film klişelerindendir ama severim. Hıncal Uluç'ta değinmişti yakın zamanda bu konuya. O filmlerde düğün olur ve dini görevli kalabalığa şöyle bir cümle kurar; ''Bu evliliğe itirazı olan varsa ya şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun.'' Klişedir ama güzeldir. Çünkü söylenecek şeyler zamanında söylenmelidir. Nikahtan 3 ay sonra çıkıp biri; ''Durun siz kardeşsiniz.'' derse ortamı rahatlatmış değil germiş olur. Oldboy misali olaylar farklı yere gider.

Neyse konumuza dönersek Jo'yu Galatasaray transfer etti bildiğiniz gibi. Daha önce Elano konusunda da yazmıştım bunu. Bizim taraftarın yumuşak karnıdır bu. Medyanın dolduruşuna çok çabuk gelir. Lincoln gelmemiş vurun kellesini, Jardel çok para alıyormuş yakın parasını, Felipe koşmuyormuş kırın bacaklarını diye gider...Jo'da futbol olarak konuşulacak bir adam değil. Ama ilk ofsaytı Brezilya'lı olması. Ben Kaka dışında normal bir Brezilyalı futbolcu tanımıyorum. İlla ki bir kusuru var hepsinin. Kaka'da doğuştan zengin olduğundan sonradan görme değil. Jo mutlaka çok katkı sağlayacaktır takıma. Avrupa liginde oynayamaması bu transferi hayal kırıklığı olarak tabir etmeme neden oldu benim. Galatasaray için ilk hedef Avrupa başarısıdır her zaman. Lig araçtır. Ancak daha 1 hafta önce Nonda ile mi eleyeceğiz A.Madrid'i diyen arkadaşlarımın ''Jo iyi adam boşver, bir şekilde hallolur Avrupa işleri''demesi enteresan. Ben o dönemde Nonda yeter, transfere gerek yok diyordum üstelik. Şimdi ben karamsar düşünüyorum bu arkadaşlarım optimist. Bir enteresanlık var bu işte. Tabi Jo ile de veya başka bir forvet transferi ile de A.Madrid'i eleyeceğimiz garanti değil. Ama en azından yönetim elinden geleni yapmış olacaktı o zaman. Eğer elenirsek seçim zamanı muhalefetin eline büyük koz vermiş olacağız. ''Galatasaray'ı küçük düşüren kulüp haline getirdiler'' lafları şimdiden kulağımda. Sanki kendi dönemlerinde Kaka ile Ronaldinho yan yana oynuyormuş gibi.

Şimdi bu transfer konusunda sıkıntılar olduğunu yazdım ancak bu Jo'ya destek olmayacağım anlamına gelmez. Tabi nice adamlar var ki Jo'yu yere göğe koyamayıp ilk basın dolduruşunda kurşuna dizecek..İşte onlara söyleyeceğim şu;

''İtirazı olan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder