15 Aralık 2009 Salı

2010 Dünya Basketbol Şampiyonası Kuraları


2010 Dünya Basketbol Şampiyonası kuraları bu sabah çekildi. Tabi bu organizaasyonsa kolay zor rakip yoktur gibi muhabbetler başlar şimdi. Ancak Türkiye'nin grubu orta halli bir grup oldu. Bu grupa ilk 4'e gireceğimizi düşünüyrum. Diğer takımlardan ziyade bizim oynayacağımız oyun dah önemli. Tanjeviç'e rağmen ev sahibi olmanın avantajı ile başarılı olabiliriz bu organizayonda. İlk torbadan Yunanistan'ı çekmek biraz avantaj oldu. Yunanistan kesinlikle kolay bir rakip değil. Ancak ABD, Arjantin ve İspanya'yı düşündükçe Ynanistan ile biraz daha başa baş oynarız diye düşünüyorum. 3. torbadan ise Porto Riko geldi. 2002'de çok şanssız bir mağlubiyet almıştı onlara karşı. Rövanş vakti geldi. 4. torbadan Rusya, 5. torbadan Çin oldu rakibimiz. Rusya wild card ile katıldı turnuvaya. Ama kesinlikle çok zorlu rakip. Onlarla olacak maçımız bence grupta sıralamayı direkt etkileyecek. Çin ise Yao Ming etkisiyle biraz tehlikeli gözükse de yeneceğimizi düşünüyorum. Son torbadan ise futbolda esip gürleyen Fildişi sahili var. Tabi basketbolda herhangi bir iddiaları yok. Çok alt seviye bir takım, rakibimiz olamazlar. Genel itibarıyla bakarsak iyi bir oyunla 2. sırada bitiririz bence grubu. Tabi bunu ev sahibi olmanın avantajı ile yazıyorum. 

ABD ve Brezilya'nın İstanbul grubuna düşmesini çok sevindim. NBA yıldızlarını canlı canlı seyredeceğiz ilk turda da. Varejao'ya ise laflar hazırladığımı başka bir konuda belirtmiştim. Bu çirkefi de merakla bekliyorum. Ama Nowitzki ilk turda çok uzaklara düştü. İlerleyen turlarda göreceğiz artık.

A Grubu (Kayseri); Arjantin, Sırbistan, Avustralya, Almanya, Angola, Ürdün
B Grubu (İstanbul); ABD, Slovenya, Brezilya, Hırvatistan, İran, Tunus
C Grubu (Ankara); Yunanistan, Türkiye, Porto Riko, Rusya, Çin, Fildişi Sahili
D Grubu (İzmir); İspanya, Fransa, Kanada, Litvanya, Yeni Zelanda, Lübnan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder