27 Mart 2010 Cumartesi

Havada Bulut Yok


Geçen günlerde bir yazısına denk gelmiştim bu şahsın. Ancak ironi yapıyor diye pek dikkate almamış ve es geçmiştim. Meğerse adam ciddiymiş yahu. Bugünkü yazısında iyice açığa çıkardı yüzünü. Yiğit Bulut'tan bahsediyorum. Yazısını buraya kopyalayıp hiç okutmayacağım kimseye. Çünkü her zaman olduğu gibi yine saçmalamış. Rasmussen'e hakaret edip bunu bir övünç kayanağı olarak gören ve bizim Facebook'cuların en sevdiği adamlardan olan Bulut, torpille oturduğu koltuktan durmadan sallıyor. Aklının ermediği işlere de bulaşıyor, anlamadığı işlere de. ''Hoca''sını canlı yayına alıp saçını yaladığı gibi yalayan vatandaş, aklının ermediği evrim tartışmasından tutun da yine aklının ermediği siyasete kadar giriyordu. Hadi dedik izlemiyoruz geçiyoruz, zaten gazetede köşesini de okuduğumuz yok öyle takılsın. Ama bugün gördük ki yine aklının ermediği futbola el atmış. Hadi arkadaşlar Adnan Polat'ı seçtirmeyelim diye saydırmış. Ben kendisi kadar terbiye sınırlarını zorlayacak birisi olmadığımdan gülüp geçiyorum artık. 

Yine Galatasaray liseli, büyük filozof Sakallı Celal'in dediği gibi; "İnsanoğlunda zeka, midyedeki inci gibidir. Hepsinde bulunmaz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder