1 Mart 2010 Pazartesi

Sahiplenme Yarışı

Giovani Dos Santos'un dün akşam Kasımpaşaspor'a karşı sergilediği müthiş futbol herkesin başını döndürdü. O kadar başı döndü ki insanların eskiden ne söylediklerini bile unutur hale geldiler. Fos Santos diye yazanlar bugün Fos değilmiş, çok iyi adammış sene sonunda bonservisi alınmalı diye yazıp çiziyor.

Giovani için uzun uzun analizler yapmıştım çeşitli forumlarda. İhtiyacı olan 2 şey var, ilki yanına bir forvet ikincisi biraz özgüven demiştim. Bugün itibarıyla yanında bir forvet olunca çok daha etkili olduğunu görebiliyoruz. Ancak hala henüz tam hazır değil. Gio bundan çok daha iyi olacak potansiyelde bir oyuncu. Bu sebeple sabır göstermek ve takıma alışmasını beklemek gerekir. Tabi yine çok bilmişler çıkıp eleştiriye başlayabilirler. Olsun bu ülkemizin sorunu. İlla ki yeni gelen bir oyuncuya sallama ihtiyacı duyarız. Ancak Giovani'ye daha 3 gün öncesine kadar demediğini bırakmayanlar şimdi kalkıp; ben sabır gösterilesin dedim, yok Barça boş adam oynatmaz, yanında forvet yoktu ondan kötüydü diye yazınca sahiden şaşırıyorum. Yahu susun da adam sansınlar bari. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder